poniedziałek, 21 maja 2018

ipos duet warszawa

Często słyszę od właścicieli placówek usługowych ewentualnie handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą stale gotówką oraz nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, azaliż ano nie potrzebują? Skąd właściciel sklepu, czy innego punktu, gdzie przyjmuje płatności wie, że jego klienci wolą płacić gotówką, i nie kartą? Przecież nieco nie dzida ich o to. Może gwoli części klientów to spory wysiłek, żeby zarekwirować ze sobą wystarczającą dawka gotówki w portfelu, by móc zapłacić wewnątrz świadczenia usługi względnie zakupione produkty. Bo trzeba o tym pamiętać, odkryć bankomat w okolicy, zatrzymać się, zdążyć, etc. Oczywiście, że sporadycznie o tym nie mówią właścicielowi, azali sprzedawcy, ponieważ możliwość płacenia kartą nie jest w celu klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: bądź nie warto zdawać sobie sprawę tego wysiłku klientów zaś uprościć admitancja do swoich usług albo towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na to eksperymentowanie każdy posiadacz placówki musi sobie tenże odpowiedzieć. Dla tych, którzy w tej chwili obecnie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, jednak nie wiedzą do końca , jakie są tego korzyści oraz wady, przygotowałem celny poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety natomiast wady terminal karty płatniczej w punkcie usługowym względnie handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy nie wcześniej zastanawiają się, dokąd przeprowadzić zakupów, jaki sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy duet placówki są w pobliżu siebie, mają analogiczny odcinek usług względnie produktów natomiast zbliżone ceny, klient przypadkiem wyłowić tą, w którym mógłby zapłacić kartą. Szczególnie, jeżeli w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi w toku jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, czy droższych produktów, etc. To może być niemożliwe, podczas gdy na przestrzeni wizyty pojawią się nowe okoliczności i okaże się, że aż do przewidzianej ceny wypada dołączyć dodatkową kwotę, tudzież interesant nie będzie taką dysponował. Co w owym czasie zrobić? Prosić go, żeby poszedł do najbliższego bankomatu, oddać nr konta i liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się podczas kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej oraz chętniej niż ci, którzy płacą gotówką. Wynika to spośród faktu, że pieniądz konkretny jest namacalny, należy go rzeczywiście wyjąć spośród portfela, jakkolwiek pieniądz na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego i wynikające spośród tego udogodnienia być może posłużyć w ciągu pretekst do podwyższenia cen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz