niedziela, 6 grudnia 2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej oraz Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę oraz tężyzna fizyczna naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na postać natomiast higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest wytrawny doktor medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od chwili wielu lat pracuje we Wrocławiu, tudzież jej mottem jest śliczny niemniej jednak nieskomplikowany zaś nie zbyt duży wygląd tzw. miłość mądrości french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje nim zabiegiem prosi o asystent w poprawie ogólnego wyglądu tudzież w zasadzie chcą by fizjonomia przestała egzystować smutna. Często słyszę od momentu pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna toż inni pytają mnie dlaczego jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, albowiem nie jestem smutna, i to wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w nader bezproblemowy metoda usprawnić aparycja naszej twarzy z przyczyny wolumetrii czyli modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy wiele zabiegów medycyny estetycznej, które wespół z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie polepszyć wygląd naszej skóry i dokonać zmiany proporcje twarzy. Ponieważ każdy chory jest dalszy o szczegółach chętnie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz